Gelukkig is het niet altijd nodig om direct een gedragstraject te starten. Veel problemen kunnen op relatief eenvoudige manier telefonisch worden opgelost. Ook als u gewoon een vraag heeft over het gedrag van uw kat, kunnen wij dit bespreken.

Soorten telefonische afspraken

Telefonische consulten doe ik op afspraak. U kunt uit diverse opties kiezen:

  • Telefonisch adviesgesprek (20, 30 of 45 minuten): ik geef u advies over hoe u het beste het probleemgevend gedrag van uw kat kan voorkomen en/of bijsturen. Desgewenst stuur ik relevante informatie naar u op via email. 
  • Evaluatiegesprek (max. 30 minuten): we zijn al een gedragstraject gestart en we bespreken de voortgang hiervan.

Wilt u online een afspraak met mij plannen voor een telefonisch consult? Ga dan naar afspraak voor telefonisch gesprek maken (Afspraakverzoek via Vetocare).

Voor de kosten van een telefonisch consult kunt u meer informatie vinden bij tarieven

 

Telefonisch advies voor professionals

Voor dierenartsen, paraveterinairen, medewerkers van dierenopvangcentra en andere professionals bied ik de mogelijkheid om telefonisch te overleggen.

Is er bij u in de instelling een kat met probleemgedrag? Maak gerust een afspraak zodat we uw casus kunnen bespreken.

 

Waarom niet via Whatsapp of chat?

Een gedragsprobleem zit bijna altijd anders in elkaar dan je van te voren denkt. Daarom vind ik het het belangrijk om goed uit te kunnen vragen. Chatten vind ik enorm tijdrovend en onoverzichtelijk. Het is voor beide partijen prettig om direct telefonisch een probleem aan te kunnen pakken.